Live på scen, Bodil Malmsten


Jag kommer att vara där, sittandes på första parkett.

Kommentarer

Anna sa…
o jag skulle gärna sitta bredvid!
Jag önskade mig en resa och biljetter i födelsedagspresent. Jag hoppas att jag också kommer.
Ett körsbär till dig finns att hämta på min blogg!
Jenny L sa…
Anna, det hade varit väldigt kul!

Granne-Eva, om du får det i födelsedagspresent kan du väl boka in måndagen den 28:e för då kommer jag vara där. Hade varit väldigt trevligt att träffas "live" när Bodil kör live.

Eva, ett körsbär!? Vad spännande, ska genast titta in på din blogg.
Jenny! jag har också skickat ett körsbär till dig. Och jag ska önska mig biljetter till den 28:e.
Jane Morén sa…
Jenny, du har ett körsbär att hämta hos mig också:-)
Jenny L sa…
Granne-Eva och Jane, ska genast titta in och hämta körsbären. Jag som dessutom verkligen gillar körsbär! :)

Ps. Granne-Eva, hoppas det blir den 28:e. Vore så himla roligt!

Populära inlägg