En lyxig julklapp till mig själv

I dag har jag tecknat en prenumeration på magasinet Filter; en liten julklapp till mig själv. På paketet rimmar jag:

"
Lägg dig på soffan och koppla av
Du kommer njuta av varje bokstav"

Filter är en fantastisk tidning! Såväl innehåll som layout. Inte en enda artikel är ointressant eller slarvigt skriven. Men jag läser den inte från pärm till pärm. Hoppar gärna runt bland sidor och artiklar och läser sånt jag är i stämning för.
Jag vill tacka bloggvännen Eva från norr, granne med potatisodlaren, som skrev om Filter på sin blogg. Inte långt därefter stod jag en dag i Pressbyrån i väntan på en vän som precis ringt och meddelat sig sen. För att fördriva tiden köpte jag Filter och blev sedan stående i affären, läsandes. Lite senare, djupt försjunken i läsning, hörde jag min vän hojta från en bil utanför: "Kom då! Jag är här nu!"
Så uppslukad blev jag. Så tack Eva!

Kommentarer

Vad roligt att även du upptäckt denna högkvalitativa tidskrift! :)
Jenny L sa…
Jag såg senare att du också gillar och läser den och att du kände någon på redaktionen till och med.

Populära inlägg