söndag 29 november 2009

Ett ljus är tänt på första advent

7 kommentarer:

Sofie B-C sa...

Va mysigt! Förste advent blir aldrig detsamma när man inte är i Sverige. Minns det som en av de mysigaste högtiderna. Hoppas det blir lika fint för dig som jag föreställer mig!

Jenny sa...

Tack Sofie! Jag håller med. Jag kände som du när jag bodde i Paris. Trots att jag inför första advent hade köpt både glögg och pepparkakor i "svenskbutiken" i Paris.

Annika sa...

Så ska advent vara, enkelt och vackert!

Mahi sa...

Vilken vacker bild. Önskar dig ett god adventsstämning. Kram!

Jenny sa...

Tack Mahi! Detsamma till dig. Kram!

Anne sa...

Önskar också du hade mysigt i går på första advent och att du får en bra vecka full med olika ögonblick!
Kram!

Jenny sa...

Tack Anne! Önskar detsamma till dig - en harmonisk vecka med fina ögonblick att ta tillvara. Kram!