söndag 1 november 2009

En sko för varje tillfälle


Fredag.


Lördag.


Söndag.

4 kommentarer:

Evas värld sa...

Oj vad jag suktade til på lördagsskon, men jag skulle falla omkull i den, snygg i alla fall - Ellen fick en omedelbar lust att kopiera, det gör man med skor i Vietnam vet du! Jag har just kopierat hennes sydafrikanska så snygga stövlar!

Granne med potatisodlaren sa...

Jag tror att dina lördagsfötter uppskattar toffelvilan.

Annika sa...

Lördagsskorna är grymma men kan du gå i dem?

Jenny sa...

Ja, visst är de grymma! Jag kan faktiskt gå i dem, utan problem till och med, men det ligger många års träning bakom. Och visst var det skönt att slinka in i söndagsskon. Jag föredrar tofflorna och det gör även mina fötter. ;)
Eva, klart Ellen ska kopiera! C'est superchic i Paris nattliv.